Vilken dag är det idag?

Vilken dag är det idag?
"Torsdag!" Ja, det är det ju såklart, men även min födelsedag!

Dagen började väldigt bra med att bli väckt av David (OBS kl 06.00!) som satt med ett litet paket på sängkanten och såg söt ut...

Öppnade snabbt, men vad nu.. Inget i? Jodå, inlindat i papper låg de två små nycklar. -"Gå du ut och titta" Snabbt upp på benen och tittar försiktigt ut i den kalla morgonen och till min stora förvåning och inte att förglömma FÖRTJUSNING, ser jag en superfin sånhär!!:





En mycket glad 25-åring!!



Åkte till Malin efter dagis och även där blev jag uppvaktad!



Sen var vi ute o gungade!





Jag fick även blombud och kort på posten, känns fantastiskt att det finns härliga personer som tänker på mej<3

Nu ikväll har jag och david käkat kina/thai och sen värsta feta chokladbakelsen, så gick väl upp ett kilo eller två;)

Nu ska jag snart lägga mig och bara drömma om min fina dag och längta till kalaset på lördag!

Puss puss// Sophie


Kommentarer
Postat av: Sandra

Åh vilken härlig födelsedag du verkar haft. Och cykeln var ju jättefin! Jag vill oxå ha en cykel, hade varit kul.

2011-05-06 @ 14:03:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0