Typiskt

Igår vaknade Måns med ett igenklabbat öga och jag ställde diagnosen ögoninflammation. Men under dagen så såg det bara bättre o bättre ut, rodnaden försvann och jag behövde bara torka av ögat pyttelite en gång & idag är han inget kladdig eller röd, snabb läkning? Eller var det ögoninflammation? Hur som helst, så var Måns hemma från dagis eftersom de är så himla smittsamt och han får vara hemma idag också, bara för säkerhetsskull! Gött att de är borta, så alla är friska till helgen när vi ska ha lite 25-års kalas för mej. Blir inget stort, bara lite familj, men tycker att det räcker! Får hoppas på fint väder också, så vi kan sitta ute och att vi kan göra den mat jag tänkt:)

Jag tog lite kort under vår sega hemmadag, det enda vi gjorde var att åka o hämta ett paket från h&m:)



Melker hjälper mamma att dammsuga:)




Hann måla lite också!



Ärligt talat, när ska lillebror få fler tänder? Han har 6 st och är 16 månader!




Melker var nog trött, han gick o hämtade sitt täcke och la sig på golvet, Måns gjorde det samma!



Måns nya t-shirt från h&m 19.90:- jädra pangpris!



Idag blir det till att baka lite kanske, fast egentligen ska jag inte äta en massa sånt... Funderar på att satsa seriöst efter helgen, kanske hoppa på gi-tåget! Måste bli av med mitt sockerberoende! Skulle gärna gå ner iaf 5 kilo, helst mer, men det ska ju vara realistiskt också och ngt som jag ska kunna hålla:)

Kramis


Kommentarer
Postat av: Anna

Sååååå fina pojkar så!

2011-05-03 @ 10:58:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0