Svettig!

Är vad jag blir under min morgonpromenix och det är såå gött:) Skiter i att jag kommer röd som en tomat till dagis o lämnar, då visar det ju bara att man ansträngt sig! Å det gör jag, nu på hemvägen så fick jag ett ryck och sprang en del, så det får verkligen bli en dusch innan svärmor kommer vid lunch och vi ska åka in till Borås och gå på djurparken med pojkarna, ska bli mysigt.

Måste berätta en sak! I vårt hus har jag många gånger fått för mig att det "pågår" grejer, dörrar stängs och öppnas, det låter konstigt och jag får ofta kalla kårar genom kroppen. Å igår kväll, typ halv tolv när jag försöker somna så går en av Melkers leksaker igång och David hör det också, så vi går båda in och kollar vart den ligger o allt sånt. Melker sover och telefonen som lät ligger typ nerbäddad i en låda bland massa andra leksaker. Hua, sånt gillar jag inte! Funderar seriöst på att gå till ett medium och se om det finns några andar som följer mig eller om hon tycker det är någon idé att komma hit och känna efter själv... Vid ett tillfälla så kom måns in i mitt sovrum och så pekar han mot ett hörn och säger "Mamma, titta spöke"(!) Tog med honom ganska kvickt där ifrån;) Sen har han ibland suttit i köket och vinkat mot ett av fönsteren och jag har då frågat vem han vinkar åt (eftersom det inte är ngn där)och fått tills svar :"Han där" Fy farao, skojar han med mig eller?

Vad tror ni, är det inbillning från min sida?

Nu ska jag äta frukost, eller borde nog ta den där duschen först:)

Kram!// Sophie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0