Oj

Det var väldigt vad längesen jag uppdaterade! Men det finns inte mkt tid över, även nu när jag skriver, så har jag säkert 5 andra grejer som jag borde göra istället:( 

Tänkte uppdatera lite om min gullige Måns & hans nya grej:kallingar! Det går suveränt, ikväll la jag honom utan kallesipper faktiskt. Han har varit torr på morgonen de senaste 3-4 nätterna och ikväll ville han inte ta på blöjan, så vi hoppade det, men har självklart plastad frotté för säkerhetsskull! Hoppas han fixar det i natt:) Trodde aldrig de skulle gå så här enkelt, han säger till när han ska gå och det fungerar bra på dagis ockås*yeah*

Fy fan! Kollar på tv samtidigt som jag skriver här och just nu är det en dokumentär om barn i 8-års åldern som börjar på boarding school & just nu är en av töserna superledsen och vill bara hem till sin mamma. Hur kan man lämna bort så unga barn?  Jag skulle aldrig, över min döda kropp, skicka iväg mina barn till någon skola och sakna ihjäl mig, jag får för sjutton dåligt samvete att Måns är på dagis och att Melker ska in i augusti!! Haha

Till ngt helt annat... var på gekås igår (lyckades få med mig David!) och gjorde värsta fyndet, en klocka till köket för 49:- Har letat ganska länga efter en klocka, så denna var klockren;) Ok, jag är ganska trött!!

Puss// Sophie


Kommentarer
Postat av: Sandra

Vad roligt att det funkar så bra för Måns att vara utan blöja. Heja heja!!

2011-05-24 @ 13:43:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0