Nämen:)

God morgon på er!!

Idag startade vi dagen med att grabbarna fick frukost (Melker äter som vanligt och har inte kräkts sen i måndags) och jag tog en kopp kaffe. Efter det gick vi ut på en promenad, ca 1 timme tog det och jädrar var svettig jag blev, gick i värsta backarna- med andra ord en mkt jobbigare runda jämfört med den till dagis! Det är verkligen den bästa starten på dagen, man kommer igång och man får frisk luft, härligt!

Innan vi gick ut så kissade Måns på toaletten och sen tog jag på blöja, men nu när han skulle ta på kallingarna (ca 2 timmar sen han kissade) så var blöjan helt torr! Så då hade han kanske kunnat ha kalsongerna på i vagnen också? Vågade inte chansa, men kanske borde gör de mer, då lär han sig snabbare. Vi pratade om att han skulle ha kalsonger på dagis, men de ville han inte:( Får fundera ut hur jag ska lyckas få honom till att ha dem imon, vill inte att det ska bli något panik och skrik över det... Tips?

Nu sover Melker & jag ska hoppas i duschen, annars är det inte mkt planer för dagen. Hittade ett nyttigare recept på äppelmuffins, så blir kanske till att baka lite:) Kan ju smaka en liten bit iaf!


(Om min kära syster läser: Hoppas att ni har det bra och att resan hem går galant! Tänker på er:) <3

Puss & Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0