Min fina kille!

Idag fick jag ett ryck o var så jävla less på att lägga upp en kille på typ 1 meter och 17 kilo tung på skötbordet! Så jag sa till honom "att nu får du inte ha blöjan mer" och klart han blev sur, för han är så lat o älskar sin blöja och kan gå med bajs o kiss hur länge som helst typ:(

Men jag satte upp ett papper på toadörren och sa till honom att när du kissar eller bajsar på toaletten så får du göra ett streck med den här pennan och när du kissat många gånger så ska du få ett paket av mamma!

JA!! PAKET
!!

Han köpte grejen och han har inte haft blöja på hela eftermiddagen och nu finns det 5 fina streck på dörren:) Vet dock inte hur jag ska göra med dagis imon, om han ska vara utan eller ej, får fråga när vi kommer dit. Men de är ju också angelägna om att han ska sluta med blöjan och tycker nog att jag ska vara lite hårdare, så nu jäklar!
"Tyvärr" så ska vi till gekås på onsdag och då måste han ju ha blöja känns det som, men får kämpa på ändå och tänkte att han själv ska få välja leksaker på gekås som han ska få när han varit tillräckligt duktig:)
 
Wiie, min lille kille börjar bli stor, på riktigt!


Hjälper till med allt!!
Här vill han steka pannkakor:)





Älskar att leka med bondgården:)



Nu blir det att vika tvätt framför tv:n och
 imon får vi premiärbesök av våra öppnaförskolan-kompisar Mårten & Joel!
Ska bli roligt:)


Puss&Kram// Sophie


Kommentarer
Postat av: Ann-Sofi

Vad duktig han är!!

Ja ibland behövs det "hårda" tag!!

Hoppas ni kryar på er snabbt.

Kram

2011-05-16 @ 21:00:02
URL: http://grodansdagbok.blogg.se/
Postat av: Anna

Duktiga Måns!

2011-05-17 @ 10:01:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0