Hjälp!

Vill byta telefon, men kan inte bestämma vilken jag ska beställa!
Så behöver därför er hjälp och era tips:)

De telefoner de lutar åt just nu:

Vit Iphone

Fördelar: Snygg, bara hört massa bra om den, snabb surf. 5 megapixlar
Nackdelar: Ömtålig

Rosa/svart Sony Ericsson x10 mini pro

Fördelar: Liten, söt och enkel, billigare 5megapixlar
Nackdelar: Har hört att det är många reklamationer på den modellen, trög surf.

Svart HTC incredible S

Fördelar: 8megapixel (fotar ofta med mobilen och vill kunna framkalla dem), bra betyg på nätet
Nackdelar: hört att den ska vara trög, inte så snygg. (Samma pris som Iphonen)


Inte lätt detta!!


Kram!// Sophie

Kommentarer
Postat av: anna

Håller me du:-) men nu efter att ha bytt så kan jag iaf säga att jag är supernöjd! O surfen är inte seg. Skärmen är mindre men d går jättelätt att zooma o dra åt olika håll. Den e super än så länge. Hoppas du blir nöjd me vad du väljer. :-) kramis

2011-05-01 @ 19:51:03
Postat av: malin

Jag är nöjd med min HTC, men minns dock inte vad den. heter mer an HTC ;) , så jag rekommenderar den!

2011-05-02 @ 07:00:39
Postat av: Emma Viklund

Svårt det där... Jag har en xperia utan tangentbord, rätt nöjd med den, bara det (som sagt) att den är rätt trög... Min sambo har en iphone och den är han helnöjd med, men han ska byta upp sig till den nyaste tror ja och då får jag hans (minns inte vad den heter?).. Men kommer ha svårt för att släppa min xperia då jag är rätt nöjd med den som sagt...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0