Duktig Måns:)

Idag har Måns varit utan blöja hela dagen och både kissat och bajsat, ibland har jag frågat och ibland har han själv kommit och sagt till:) Megastolt mamma idag! Dessutom fick Måns sitt utlovade paket, David hade köpt ett byggare Bob pussel och han blev glad & han verkar lite stolt också minsann.

Melker har fortfarande inte kräkts eller haft diarré, han har druckigt vatten och majsvälling, käkat banan, lite smörgås, mariekex, vindruvor och smakade lite på vår kvällsmat, så det verkar vara på rätt väg
*Håller tummarna*

Har faktiskt varit en ganska skön dag och har hunnit med en del, bla röjde jag i garderoben och vilken skillnad det blev! Sorterade bort massa bebiskläder, funderar på om man ska orka lägga upp på tradera...

Måns ville testa lite och visst kan han ha stl 62! Haha
(Ser ut som ett stackars gatubarn eller något!:( )




Hittade både keps och ett par sandaler som Melker kan ha nu, borde kanske röja lite oftare!



Tänkte tipsa om ett jättegott och enkelt recept!

http://arla.se/Default.aspx?id=17653&RecipeID=14976

Jag skippade brödet och körde på med lite mer sallad, var smarrigt och både David och Melker gillade det, Måns var trotsig 3-åring och bestämde sig för att han inte gillade det, får testa en annan dag också! För det kommer jag definitivt göra igen:)

Puss// Sophie

Kommentarer
Postat av: Anna

Superbra o röja ju =) Jag skulle gärna ha loppis o se om man blir av med lite.



Heja Måns!

2011-05-17 @ 21:41:34
Postat av: Sandra

Vad duktig han är som inte behöver blöja längre. Jag tänkte satsa med Måns på semestern. Han ska vara hemma sex veckor i sommar, och då tänkte jag vi ska sluta helt, förutom på natten då. Ska bli spännande!

Hoppas det fortsätter gå bra!

Kram

2011-05-18 @ 09:52:59
Postat av: Tommymaiken

Nice site - pity you have to go to such lengths to moderate it.

2011-07-21 @ 13:58:35
URL: http://tommymaiken.blogyears.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0