Still going strong:P

Med blåsa under foten och skav på ena hälsen så skuttade vi iväg med vagnen även igår! Både Måns & Melker gillar att åka vagn och det känns som att de kan vara bra för Måns att få sitta och slappa lite innan han ska in och busa på dagis + att Melker får den dagliga dosen frisk luft:)

Igår var vi hos Johanna och hennes söta pojkar Loke & Viggo och där blev ju första "fika-testet" och som tur var så blev det yohurt och hallon&blåbär till, suveränt!

Klart jag är sugen på en massa sött, men det är inte jobbigt och jag har inte varit hängig eller låg heller, för jag har ätit regelbundet och jag har blivit mätt. Känns som att detta är något jag kommer kunna hålla. Jag försöker även att dra ner på kolhydrater/lite gi-inspirerat, så istället blir det tex broccoli till laxen, vilket är bara godare!

I eftermiddag blir det citronkyckling med bulgursallad och en kall sås:) Blir lite mackaroner till barnen, de måste ju ha sånt.

Ikväll tänkte jag ta en tur med min nya cykel, stackaren har bara stått i garaget och väntat. Sadeln behövs ta ner lite, så får hoppas att David kan hjälpa mig med det när han kommer hem sen!

Jag borde röja lite här hemma, men det är ju så gött att bara sitta och slappa när Melker sover middag.. 15 minuter till, sen så;)

Puss puss// Sophie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0