Att göra upp planer..

Verkar inte fungera för oss! Idag skulle vi träffat kompisar från Fritsla och på onsdag skulle vi hoppat dagis och följt med svärmor till gekås och på tors träffat Malin o hennes gullungar, men vad hände igår typ 5 minuter efter att jag postat blogginlägget?! Melker spyr i sängen! Neeej:( Vad är det med oss? Varför får vi skiten heeela tiden? Det är fan inte rättvist... Känner mig uppgiven, men samtidigt härdad och vet att det bara är att samla lite extra tålamod och kämpa på, för visst går det över snart. Men kan ändå inte annat än att tycka lite synd om oss, speciellt stackars Melkisen.

Så idag är det film och lek inomhus som gäller och en jädra massa plockande för min del. Tänkte ge mig på den stora garderoben också, får se om det finns tid till det! Något vidare väder är det ju inte heller, så min morgonpromenad var att glömma, kan hoppas att det rättar till sig så jag kanske kan komma iväg när David kommer hem från jobbet:)
Förresten, igår var 1 vecka sen jag ändrade lite i min kost och gått till dagis(förra veckan gick jag 3 ggr och denna veckan hann jag bara en gång + att vi var på djurparken förra veckan, så blev ju en långpromenad där med) Å vågen visar -2,5 kilo! Tänk om jag skulle vara duktigt o ta mig till friskis lite oftare och hoppat över glassen i helgen, då ni ;)
Så nu är jag på rätt väg iaf!

Kramar!!// Sophie


Kommentarer
Postat av: Anna

Som sagt, vad säger man... Suck och blä! Förstår inte vad det är som gör att det är såå vansinnigt intensivt och ihärdigt. Eller e d bara jävulsk bad luck? Oavsett så suger det. Krya på honom snabbt! Och kämpa på med nya livet! Kram!

2011-05-17 @ 10:02:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0