Traktor"songer"

Idag har vi varit i byn och handlat nya kallingar till Måns, så nu ska vi jäklar ta tag i det här med kisseriet!
När vi var på väg hem från byn så somnade Melker i bilen, så när vi kom hem så lät jag honom sitta kvar och sova, så passade jag och Måns på att putsa fönsterna utvändigt:) Så nu är det vår!

Nu kom precis granntjejen, kanon! Hon är mästare på att ha koll på mina grabbar, så brukar jag hinna laga mat eller vad jag nu måste pyssla med:) Snart är hon stor nog att vara barnvakt, fast frågan är om hon kommer tycka det är lika roligt då! Haha Antagligen inte:P

Nu blir det till att hänga tvätt och sedan kolla frysen, så vi får något att äta idag!

Kramis// Sophie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0