TacoKyckling

Stod på meny och det var sådär gott, funkade tillsammans med lite god sallad och majs + nachochips:)
Är så jäkla trött nu och önskade att barnen kunde göra sig klara för natten helt själva och somna själva i sina egna sängar!(Melker gör det iofs) Dream on...

Nu vill jag bli kry från min förkylning, känner stoort behov av att få en barnfri kväll och slippa alla de vanliga kvälls bestyren, bara komma hem sen när barnen sover och ta en dusch o slappa:P Najs!
Får kanske bli nästa vecka!

Önskar mig just nu ett bättre humör och någon god glass, finns tyvärr inte hemma och därmed kan inte humöret bli något bättre känns det som.. Skällde ut David innan när han drack juice direkt ur paketet, till saken hör att jag köpte den färskpressade juicen igen och imorse var det knappt hälften kvar och nu förstår jag ju varför! Sen fick min kannibal till son ett gott bett om lillebrors rygg IGEN! Blir fly förbannad och så ledsen på Måns, varför gör han så?! Så som sagt humöret är på botten tillsammans med bihålorna..

Något positivt är jag fick komma ut i den härliga solen och att mina fina töser kom på besök:)

Tjolahopp gummisnopp// Sophie

Kommentarer
Postat av: Malin

Alltid trevligt att träffas! Fast barnet mitt var väl inte på bästa humör, o grinig har hon vart här hemma med o inte ätit ett dugg! Det krävs inte mycket motgångar när man inte känner sig helt på topp.. hoppas du snart slipper dem onda bihålorna! o så får vi tro att måns snart förstår att han inte får tugga på lillebror!

2011-03-16 @ 19:07:47
Postat av: Anna

Gumman då... Menar du en barnfri kväll för dig bara eller dig o David ihop? Om bara du så kan vi åka o ta en pizza eller nåt nån kväll nästa vecka så kan du komma hem när barnen sover =) Lockar det damen?



Han är inte ensam om att bitas, d e en fas. Kevin hade ju sitt puttande, det är ledsamt men jag tycker du hanterar det rätt! you go girl



Ska tänka på dig hålla tummarna för friska bihålor och bitfria barn!

Stor KRAM och tack för idag min goa du!

2011-03-16 @ 20:17:52
URL: http://frokenannamaria.blogg.se/
Postat av: malin

Åå , jag är med på pizza , om jag får ;) o inte föder barn förstås...

2011-03-16 @ 20:44:31
Postat av: Anna

Njaaa, Malin, det vette fasen ;) Hehe! Närå! Håll ungen inne eller ute så e d bara att hänga på =)

2011-03-16 @ 20:52:54
Postat av: Ovemagnhild

Nice site, regards from the netherlands!

2011-06-09 @ 12:27:10
URL: http://ovemagnhild.blognext.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0