Supermamman

Tog ett quiz på familjeliv.se och fick resultat supermamman, känner inte att jag lever upp till det idag dock:( Mitt tålmod tar slut så himla fort nu för tiden, men det beror väl på att jag och grabbarna har gått på varandra i 1½ vecka! Hoppas jag iaf;)

Har haft en ganska trevlig dag idag trots gnäll nu på eftermiddagen. I förmiddags var jag o Måns och handlade på Willys, passade på när Melker sov(David var självklar hemma o hade koll på honom!) & Måns skötte sig exemplariskt i affären.  Vi köpte lite mjöl o smör till våra bullar vi precis bakat.

Det var väl vår dag, blev lite middagslagning och bus därimellan! Imon ska jag dra med pojkarna och kolla tyg tänkte jag, vill få upp en tygtavla bakom soffan:)


Dagens bullbak smakade smask och satte sig precis som vanligt rakt på magen:P






Lillebror är nyfiken och har fått tillbaka matlusten!!
Så imon skriver jag ut oss från det här fängelset:)





Puss o kram// Sophie


Kommentarer
Postat av: Ann-Sofi

Ja visst är det fint med hängselbyxor.

Ja dom fanns i stl 86 och uppåt Mårten är på gränsen till 98 nu men dom var alldeles för stora.

Ja jag får väl ta en vända till borås, tycker inte att det är roligt dock att leta kläder.

2011-03-11 @ 16:06:25
URL: http://grodansdagbok.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0