Söndagsångest

Det har jag inte haft på flera år, men sen jobbar jag ju inte heller:) Sambon därimot mår dåligt över måndagen redan på lördag kväll ibland! Kan ju inte vara så hälsosamt, då försummar man hela helgen och inget blir mycket bättre av det, eller?
Jag ser fram emot att börja jobba, men risken att jag tröttnar fort är stor! Har ju några månader kvar till dess:) Just i tusan, jag måste skriva ut en ansökan till dagis åt Melker. Här i marks kommun måste vi skicka in ansökan minst 4 månader innan det är tänkt att barnen ska börja och jag vill ju gärna ha in lillebror på stommens också, så det gäller att vara ute i tid eftersom det inte finns någon förtur för syskon!

Till något helt annat:)
Igår fick vi besök av Anna & hennes grabbar och åter igen slog tjejerna killarna i PS MOVE!! Gött! Blev lite käk och så också, sen när Måns och Kevin skulle lägga sig, så tänkte vi testa om de inte kunde ligga bredvid varandra på Måns rum. Jag och Anna följde med in och nattade med lite bok och sen satt vi tysta i rummet och nog sjutton somnade de! Måns somnade nog på 3 minuter och Kevin efter 10, helt klart godkänt:) Å de var så söta, där de låg och höll om varandra... Tänk, snart är det stora nog att sova över hos kompisar! Jag kunde aldrig sova hos kompisar när jag var liten, hur många gånger vi än försökte, så slutade det alltid med att jag fick bli skjusad hem:( Men som tur var så bodde två av mina bästa kompisar på samma gata:D Haha!

Idag ska vi ta oss ut, funderar på att packa lite matsäck och ta oss till skogen och greja. David ligger fortfarande i sängen och han ser ganska blek ut, konstigt vad wiskey kan göra mot en;) Så får se när denna utflykt blir av!

*Skickar massor av födelsedagskramar till tant Amanda som fyller hela 25 år:)*

Kramis// Sophie

Kommentarer
Postat av: Anna

Det var super!



Gosiga Måns och Kevin, grymma tjejor och fulla gubbar! =) D e så d ska va!



Love ya'll!

2011-03-20 @ 10:45:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0