Sjukstuga

På Örnnästet!

Herregud, nu får det vara nog med alla sjukdomar i det här hushållet!
Som ni vet så har Måns haft feber sen i onsdags och den har legat runt 39-40 + att han är snorig och hostig:( Igår blev Melker magsjuk och jag tyckte jag var illamående typ hela dagen och på natten till idag vaknade jag och var tvungen att springa till toaletten o spy:( Blev en seg natt på soffan!

Känner mig ganska pigg idag, trots att det första jag fick göra var att ta upp och duscha Melker eftersom han hade bajsat egenom pyjamasen o hela sängen var sölig:( Fräscht!
När Melker pillat i sig lite frukost så kom den genast upp och nyss gav jag honom lite mellis och även det kom upp igen... Stackaren! Ger honom pyttelite att dricka då o då, men inte en människa kan tro att det är något fel på honom- leker o grejar precis som vanligt!
Nu funderar vi på om Måns också börjar bli lite lattjo i magen, kan ju bero på feber och medicinen... Hum, inte mkt att göra åt det i så fall, gilla läget som vanligt. Men detta är något jag ALDRIG kommer att vänja mig vid kan jag säga!

Sådär nu har jag beklagat mig lite, men kanske inte helt obefogat.(?)

Nu ska D göra efterrätt till kvällen, får hoppas att vi kommer få chans att äta den också:)

Kramis// Sophie

Kommentarer
Postat av: Sandra Hellgren

Stackars er Sophie!! Magsjuka igen..?? Det finns ju inget värre. En del har otur att få samma skit om och om igen...:( Krya på er i alla fall!

Kram

2011-03-05 @ 17:51:49
Postat av: Sophie

Tack Sandra för ditt medlidande, det värmer:) Hoppas du haft en bättre helg!

Kramis

2011-03-05 @ 18:44:16
URL: http://sophiekall.blogg.se/
Postat av: Anna

Suck...Hoppas kvällen har vart lugn iaf och att ni får njuta av Davids köksunderverk =)



Nä fy tusan, vänjer man sig vid det är det ngt som inte stämmer. Jag tänker på er! Måste ändå säga att d inte e dåligt av D att göra massa god mat trots att läget är som det är =)



Krya på er nu, för alltid gärna! Kramar!

2011-03-05 @ 20:44:57
URL: http://frokenannamaria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0