PomipomPomp...

Ja Pomp de Lux ska det vara;) Jättefina kläder, till faktiskt bra priser! Tyvärr tog den förra partyfakturan musten ur mig, så jag höll igen idag, men vad jag ångrar det! Det fanns bla ett par superfina blå/vit randiga byxor till Melker och sen såg jag en enkel vit farfarströja till, hade det inte varit tilläggskostnader på nästan 80 spänn hade jag kanske handlat... Får satsa alla min kort på mitt eget party i april:D

Nu ska jag hoppa ner i sängen och hoppas att Måns är bättre imon, i eftermiddags låg tempen på 39,7:( Hade varit gött att få komma ut på en promenad tillsammans med D & pojkarna, men vill inte dra ut dem om någon har feber!

Natti natt & dröm sött:)
Puss// Sophie

Kommentarer
Postat av: Anna

Frisk luft är inte dåligt även om man har feber... Bara de får ta det lungt och vara nergosade i vagnen. SÅ ta ni en promenix oavsett. Men hoppas han är bättre iaf! Kevin hade 37 nu på morgonen, hoppas d stannar där. Kram!

2011-03-04 @ 08:45:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0