Oro

I lilla magen:( Var inne o läste om en tjej som precis gått bort i cancer och lämnat man och 4 barn, fy vad hemskt! Jag är generellt orolig för döden och rädd för att bli lämnad eller att mina barn ska förlora mig eller David och när jag läser om sånt här så brister det direkt...

 Efter att Måns var född så blev rädslan ännu större och jag gick till en kurator på vårdcentralen för att prata om det (och en del annat också, det händer ganska mycket med en när man får barn). Å det som jag tog med mig var att man ska aldrig lämna någon arg eller ledsen, utan det enda man kan göra och som man inte kommer ångra är att ge sambo, barn, vänner you name it, en fet kram och se till att de vet att du älskar dem! Det finns inte mycket man kan råda över eller påverka, livet tar sina vändningar och kan ställa allt upp o ner i ett nafs.
 That´s life!

Live

Laugh

Love

''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''

Idag ha jag bokat tid till basPass på friskis, ska bli GÖTT:) Får passa på att träna lite innan man blir förkyld eller magsjuk igen! Haha

Puss på er alla godingar och ha en fantastisk onsdag// Sophie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0