Öppna förskolan


Igår var jag och Melker på Öppna i Skene och det var kanon! Melker lekte och hade roligt och jag träffade massa trevliga mammor. Det var roligt att det fanns många i Melkers ålder, trodde mest det skulle vara massa stora barn bara, så även det kanon!;)
Men ojoj vad trött lille blev av alla nya intryck och allt röjande!


Melkis sover inne på Måns dagis vid hämtningen, fick knappt liv i honom och jag ogillar att lämna honom ensam i bilen, vem vet vad som händer, det kan börja brinna och allt möjligt:(




När vi kom hem från öppna och dagis så åt vi middag jag och Melker, men efter det vägrade han somna i sin säng, så vi struntade i att sova då och åkte hem till Anna, där även Sandra och hennes Måns & Wille var!

Sen kl 16.50 somnar Melker i sin stol och jag tar upp honom, så får han sova hos mig i en 10-15 min, inte bra!  När han sen skulle lägga sig för natten var han helt övertrött stackaren och hade jättesvårt att komma till ro, idag får vi inte rucka på sömnen!



Nu ska vi snart lämna storebror på dagis!
Puss// Sophie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0