Näe jag vet

man ska inte hålla på att klaga en massa, men det hjälper liksom lite:P Igår var det ganska lugnt här hemma, inga kräkningar, bara lite dåliga magar. Å när jag o Melker gick upp vid 7 så smakade han på välling o sen drack han ganska mkt vatten, yes! Nu är han också på bättringsvägen:) Men så när vi alla 4 sitter o äter frukost så spyr lilleman IGEN! Jag orkar inte:( + Att D är hemma från jobbet för han hade så jäkla ont i magen igår och mådde illa, han känner så idag också, fan!

Men jag ska banne mig ta mig ut med Måns idag, han måste få leka av sig! Sen är det ju faktiskt semledagen och då MÅSTE man ju bara ha en fet semla, nam:)


hejsvejs// Hoppas ni får en bra dag// Bättre än min...// Sophie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0