I rymden finns inga känslor

Hette filmen vi såg igår! Den var ganska mysig, men kändes nästan mer som en informationsfilm om hur en person med aspbergers fungerar och tänker(!) Men det var inte bortkastad tid eller så, men den levde inte riktigt upp till mina förväntningar... Har Night&Day hemma också, får se när vi får chans att se den! På måndagar går 3 program minst som jag gärna vill se:
Halv 8 hos mej
Familjen annorlunda
Ullared
Ev något mer, men jag ska försöka lägga mig tidigt, har blivit förkyld:( Melker vill fortfarande inte ha något att äta o knappt dricka, Måns verkar vara tillbaka förutom förkylningen!!
Pratade med dagis imorse och förra veckan hade de haft 1-2 barn/dag, antingen är de febriga eller magsjuka:( Så även om vi blir bättre så dröjer det nog ett tag innan vi dyker upp på dagis känns det som! 

Nu blir det en fortsatt seg dag och hoppas på att det inte blir något mer kräk eller diarréer:)

Kramar// Sophie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0