Hur är det möjligt?

Magsjukan besökte oss för 4:e gången detta året igår eftermiddag! Lille Melker hade lekt och varit precis som vanligt hela dagen, vi var ute i trädgården och i lekplatsen, sen gick vi in och började på med maten. Som tur var så kom granntösen in en sväng och underhöll mina pojkar, ja eller tur o tur, för sen från ingen stanns så spyr Melker rakt ut i köket och jag skickar hem Lizette fort som sjutton, måtte hon inte bli sjuk nu:(
Men hallå? 4 ggr?!!! Jag räknade med att vi skulle bli sjuka lite mer eftersom Måns går på dagis nu, men nån gräns får det ju ändå vara! Det sjuka är att David inte blivit smittad en enda gång, medan jag fått det 2 gånger(denna gången också kanske?!). Visar kanske bara på vem som är mest med barnen och som får ta "skiten" och ligga på alla 4:a och torka spya*urk* Finns fan inget värre!

MEN som tur är så har det varit lugnt hela natten och när jag tog upp Melker så var han jättehungrig, men jag vill inte ge honom en massa, så gjorde 100 ml majsvälling, får se om det får ligga kvar! Hoppas! För imon ska jag till jkpg och gå ut och käka, sen emd (ja, jag vet fjortis) och sen göra stan vilket jag sett fram emot sen julafton när jag fick biljetten... Jaja, vi får se hur det blir,´finns inte mkt jag kan göra åt situationen känns det som.

Till någon mycket mycket mycket trevligare!!

Imorse när jag vaknade vid 6 så kollade jag telefonen och såg till min stora förvåning att jag fått ett sms av Malin kl 04 och visst sjutton hade det fått en son vid 23 igår kväll!!! Wiie:) Hon gick en dag över tiden, så det var ju inte så farligt och det tog bara en timme inne på förlossningen (precis som det var för mig!) och jag längtar så efter att få se en liten bild på underverket! GRATTIS till er alla 4, mys ordentligt och ta hand om varandra:)

Malin och Mira gosar med Melker januari 2010:)
Tänk att de har sin egna lille kille nu och Mira har blivit storasyster!! Härligt!



Puss o kram// Sophie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0