Härlig söndag

har jag hört att det ska vara, med fint väder, friska barn, skidor på tv osv.

Själv njuter jag inte särskilt mycket:( Mår fortfarande illa och har varit riktigt dålig i kistan, Melker lika så, han vägrar fortfarande äta och får upp allt han häller i sig och Måns äter också jättedåligt, varför vet jag inte.

Något positivt är att Måns inte har lika hög feber idag iaf + att D fortfarande mår bra, fantastiskt!
Men tyvärr så är det svårt att vara positiv när man känner sig uppgiven...
Funderar på om det finns något jag kan göra för att få upp humöret, tips?

Nu dusch och sen.. öhm.. soffan igen kanske!

Kram/Sophie

Kommentarer
Postat av: Sandra Hellgren

Krya på er!

Nu har vi fått feber och förkylning...:(

2011-03-06 @ 14:06:03
Postat av: Anna

CHOKLAAAAAAAD såklart!! =) Det smakar ju bra äveom om det kommer ut igen, och då besparas du ju den "viktuppgången" ;)



KRAMIS!

2011-03-06 @ 15:42:18
Postat av: Sophie

Åh nej! Hoppas ni blir friska fort Sandra:)



Å Anna, det är inte heelt omöjligt att jag tar åt mig ditt förslag, nu har det varit många dagar utan choklad, det kan ju vara därför jag mår illa;) Mer Choklad åt folket!



Kram kram

2011-03-06 @ 16:27:46
URL: http://sophiekall.blogg.se/
Postat av: Anna K

Usch vilken sjukstuga ni haft/ har. Krya på er! Jag åt choklad när jag var magsjuk för några veckor sedan, passade lixom på haha!

2011-03-06 @ 18:49:03
Postat av: Anna

Nämen! D e ju självklart att det är därför! =) Vi behöver choklad!! =)

2011-03-06 @ 19:09:32
Postat av: Syster

Styrkekramar till dig gumman! Håll ut, snart är ni alla pigga o krya igen! Önskar jag kunde göra något för dig.. <3

2011-03-06 @ 19:17:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0