Ett paket...

Ett mycket trevligt sådant damp ner i min brevlåda idag:) Det var från mor som skickat 2 jeansjackor och 2 skjortor till pojkarna, allt från h&m och de var jättefina! Gött, nu slipper jag köpa vårjackor till barnen, fast Måns behöver iofs någon slags fleecejacka eller dylikt också, men det känns bara roligt att köpa! Såg en jättefin på villervalla tex:)

Idag var jag och Melker på Öppna och det var trevligt som vanligt:) Melker trivs som fisken i vattnet och jag vantrivs inte heller precis, gillar att tjöta hål i huvudet på folk!

I eftermiddags var jag och småpojkarna inne i byn och inhandlade lite presenter till en viss nyfödd, äntligen ska jag få sniffa lite bebis:) Men tror inte att det kommer få mig att vilja ha en till, som tur är!

Nu ska jag natta min Måns, blir väl att läsa om traktorerna igen!

Trevlig kväll// Sophie

Kommentarer
Postat av: Anna

Jeansjackor? Var det inte de som Kevin o Riley har? Kul med nåt annat än räkningar i brevlådan ibland =)

2011-04-01 @ 17:10:43
Postat av: Sophie

Det var ju tanken först, men när hon skulle åka o köpa dem så var det utplockat och hon tyckte mer om jeansjackorna, så blev de! Så nu får det gärna sluta regna o bli lite varmare, så de kan användas:)

2011-04-02 @ 09:40:46
URL: http://sophiekall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0