En liten sjukling kommer lastat

med FEBER:(
Inget dagis för Månsen som kom in till oss tidigt i natt och var lite varm och imorse tog jag temp och den landade på 38.6 + att igår var han jättehes när jag hämtade på dagis och idag är han hostig. Jädra sjukdomar som avlöser varandra heeela tiden, är det inte kräksjuka så är det någon annan influensa:(
Måns är bara lite gnällig och ligger mest och vilar på soffan. Han fick en supp innan, dock var de för 10-15 kilo så den verkar inte sådär superbra för han är fortfarande varm.
Hade nästan önskat att Melker också var febrig, så han kunde ligga still en stund och ta det lugnt, men NEJ, istället har jag gått runt o låst lite dörrar här hemma så han inte kan pilla överallt och ramla ner från sängar osv. Han har energi till 1000!

Min lilla sjukling



Funderar på om jag ska dra med ungarna till affären, har ingen mjölk hemma, ev får vi vara utan till Davvis kommer hem. Behöver sylt och burkmat till Melker också... Hoppas du ser detta älskling;)

Tänkte bränna över mina bilder nu, har aldrig gjort sånt, men det löser sig! Fick panik då jag trodde att datorn var förlorad och att jag aldrig skulle få tillbaka mina bilder, så nu ska jag säkra lite:)

Kramis// Sophie


Kommentarer
Postat av: Anna

Naaw, lille Måns! Krya på dig killen! Nu får d fanimig bli sommar!! Stackars barn som måste bli sjuka stup i kvarten. Kram till er!

2011-03-02 @ 10:30:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0