Bihålor

Vad ska de vara bra för? Å varför ska de göra så nedrans ont när man blir förkyld? Jag kör just nu på ett allergispray med kortison, som vårdcentralen tipsade om, hoppas de börjar verka snart! Är inge roligt att behöva gå på ipren hela dagen:( Puhu, tyck synd om mej;)

Idag hade vi mellis utan något fika, för en gångs skull! Å det gick ju fint;) Så fort min förkylning är väck så ska jag ta tag i träningen igen också! Ska nog köra lite hårdare på spinningen, det är sjukt bra fettförbänning. Sist jag försöka gå ner i vikt/bli hälsosam, så tränade jag jympa o spinning ca 3 ggr/v + räknade kalorier och gick ner 8- 9 kilo på 4-5 månader. Det skulle jag gärna göra igen, men att hålla på att räkna kalorier o sånt ska jag inte hålla på med, tanken är ju att man ska kunna hålla det länge och att träningen ska bli en naturlig och rolig del i livet! Som sagt, bara jag blir frisk så jäklar!



Glad kille som gillar mellis:)
(Å allt annat som går att äta för den delen!)





Hela munnen full!
 (Här är tröjan jag bloggade om i förra inlägget!)





Efter mellis gick vi ut o tittade på när granntösen spelade boll.
Måns fick låna hennes gatukritor, det var poppis!!

    Klicka för större bild!!    


Nu blir det lite tv, ska bara väcka David som somnat inne hos Måns:)

Puss// Sophie


Kommentarer
Postat av: Ann-Sofi

Vet hur det är med onda bihålor =( fy fan. Kan rekommendera dig att ta Sinova (naturläkemedel) som finns på apoteket, det hjälpte för min sambo när han hade ont (dock inte för mig men det var för att jag började med det för sent så det han "sätta" sig)



Hoppas du blir kry snart

2011-03-15 @ 21:31:02
URL: http://grodansdagbok.blogg.se/
Postat av: Ann-Sofi

Usch vet hur det är med onda bihålor =( inget kul

Men kan rekommendera dig att ta Sinova (ett naturläkemedel) som finns att köpa på apoteket, det hjälpte för min sambo när han hade ont (dock inte för mig då det redan hade "satt" sig)



Krya på dig!!

2011-03-15 @ 21:33:12
URL: http://grodansdagbok.blogg.se/
Postat av: Emma Dahl

Kör med sinova!! Det gör jag varje gång jag blir sjuk och det räddar mig från de alltid återkommande bihålsinflammationerna!! Kostar lite men är väl värt det.

Har kört med det i 4-5 år nu och har ätit pencillin 1 gång, mot ca 4 gånger per år förut :)

KRAM!!!

2011-03-16 @ 14:30:42
URL: http://www.minstamini.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0