Bästa känslan idag!

Efter en seg dag hemma och konstant kli o ont i halsen så stoppade jag precis i en fisherman`s friend "Blackcurrant" (som älsklingen köpt till mig) Å jösses vad den hjälpte + att den var god! Tycker annars att dom brukar vara för starka och inte alls smarriga:S

Nu håller David på för fullt att natta Måns, problemet är bara att han skriker "MaaaammmAaa" heeel tiden och D bara fortsätter läsa:) Precis så ska man ju göra, för det ska ju passa med pappa också! (Även om det är jobbigt att höra på och att jag veta att jag kan få tyst på´t)

Fick ett paket på posten! Eller två för att vara rätt:) Fick rätt tröja till Måns, som jag beställde när jag var på blingo-party och sen fick jag ett paket tamponger från tamponsforfree, kanonbra, det är ju något som är riktigt tråkigt att lägga pengar på!

Nu ska jag röja upp i köket och sen blir det mys i soffan med apelsin och lite marabou"daim":D OhOh måste påminna om den nya serien som heter "en unge i minuten" börjar kl 21!

Kramis//Sophie


Kommentarer
Postat av: Anna

Vill oxå ha gratis sugproppar! =) Så nu kommer jag få det me :P



Precis så känner jag me fishermans friend oxå, blä brukar d va!



Kramis!

2011-03-07 @ 19:43:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0