Slut på mammaledigheten!

Var på intervju idag som jag skrivit tidigare och nog sjutton erbjöd de mig tjänsten!

Det kommer bli väldigt krävande och det kommer ta ett tag innan jag blir varm i rollen som personlig assisten och anpassat mig till att arbeta hemma hos någon, men det ska bli spännande också! Är glad att de ville ha just mej, får hoppas att de kommer bli nöjda med mitt arbete:)

Ska få en teoriutbildning i autism och i arbetssättet SON-RISE och efter det ska jag få gå bredvid ett tag!
Härligt att få komma in i arbetslivet igen efter 3,5 år hemma:)

Nu blir det till att krypa ner i sängen, för imon ska vi ha barnkalas för Måns! Kommer 3 kompisar med hela deras familjer, ska bli supersköj, får vi hoppas iaf;) Inte dåligt att alla pappor ville följa med också!

Natti natt// Puss// Sophie

Kommentarer
Postat av: Anna K

Grattis till jobbet! Kommer bli en stor omställning och tröttheten kommer som ett brev på posten! Men ta det lugnt och ge det några veckor :-)

2011-06-18 @ 08:55:55
Postat av: Sandra

Grattis till jobbet! Jätteroligt! Kommer nog kännas konstigt att börja jobba igen, men man vänjer sej ju med tiden. Kram på dej

2011-06-18 @ 15:08:34
Postat av: Ann-Sofi

uppdatering tack ;)

2011-06-25 @ 18:52:21
URL: http://grodansdagbok.blogg.se/
Postat av: anna

update honey! =)

2011-06-26 @ 19:15:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0