Håll tummarna!

Imon ska jag på en första intervju för ett jobb som personlig assistent:) De ska informera om deras arbetssätt (son-rise) och sen ska vi få se en film, efter det blir det enskilda intervjuer på typ 5 minuter. Efter det så får jag veta om de vill träffa mej för en djupare intervju! Vore så gött med ett jobb:)
Om jag nu skulle få jobbet, så kommer jag jobba med en tös på 8-9 år, vilket känns mkt roligare än att tex vara på ett äldreboende!

Vi får se... Nu ska jag bara komma på vad jag ska ha på mig, allt för att se ut som 25 och inte 15! Kanske borde ta på brillorna, ser iaf smartare ut då;)

ÅhÅHåh!! Melkis håller på att få en tand till, äntligen! Så nu har han snart hela 7 bissar, det du;)


Nu ska jag strax gör iordningen en picknick-korg och börja traska bort mot dagis. Måns är mkt piggare idag som tur är och därför hoppas jag att även han vill sjunga med kompisarna!

                                Wish me luck!!



Puss o Kram// Sophie

Kommentarer
Postat av: Anna

Wishing you luck! =) Du måste ju leva upp till cv:t oxå ;) D kommer gå toppen!

2011-06-14 @ 14:29:53
URL: http://frokenannamaria.blogg.se/
Postat av: Anonym

Lycka till!! Du charmar dom säkert..:)

2011-06-14 @ 19:50:39
Postat av: Syster

Fin du är!!! :-)

2011-06-16 @ 22:12:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0