Göttans!

Var på intervju idag & blev återkallad redan 3 timmar senare:) Så fredag ska jag hem till familjen det gäller o få träffa tjejen som jag ska jobba åt! Får hoppas de väljer mej då, för föräldrarna som intervjuade verkade jättebra och lättsamma:)
Något negativt är att de vill att jag börjar med detsamma, så med andra ord blir det inte mkt sommarlov. Fast det är ju bra mkt viktigare att jag få ett jobb som jag trivs med! Dessutom är det ju inte heltid, utan det kommer i så fall bli ca 3 arbetspass i veckan, både dag o natt, 6 dagpass 12-18 och 6 nattpass 18-08, känns perfekt, för då behöver inte barnen vara sådär fasligt mkt på förskolan heller.*yeah*

Barnen är lite halvgalna idag tycker jag, trots att Måns har haft feber! Fattar inte hur de orkar hålla igång? Får hoppas alla är superduperfriska imon, för Anna har lovat att ta dem när jag ska till frisören vid 09.45:) Gott att bli av med där långa håret, får hoppas att frisören vågar lite mer än min förra!!

Får passa på att tacka svärmor Lena för hjälpen idag!! Jättesnällt att du kan ta hand om vilddjuren;)

Kram o hej// Sophie

Kommentarer
Postat av: Ann-Sofi

Men jösses!!!! GRATTIS!!

Blev du redan återkallad idag!!! Fan vad bra, då har du gjort ett bra intryck och det måste ju kännas hur skönt som helst!!!



Kram på dig

2011-06-15 @ 18:52:26
URL: http://grodansdagbok.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0