XBox 360 Kinect

The grej of the day!
Shit, vilken sjuk träningsvärk jag har i mina stackars armar idag. Bowling, boxning och bordtennis tog ut sin rätt, men fan vad roligt det var! Å bäst av allt var att jag vann 4 av 6 grenar mot David:D

Något som är mindre roligt är att David har fått något(!) han är trött o har feber, lite smått illamående har han haft så gott som hela dagen. Nu ikväll blev Måns dessutom väldigt hostig och snorig, så i skrivande stund sitter han hos oss i soffan och smågnäller. Förra veckan lånade Mira våran hostmedicin, så typiskt att vi skulle behöva den som mest just nu! Jag hade en receptfri medicin hemma också, men den är inte lika bra och var mest mot slemhosta och Måns har mer rethosta:( Typiskt var ordet!

Får hoppas att David är piggare imon, skulle vara så gott att gå en långpromenad eller gå på årets första tipspromenad! Är ju inte så roligt att gå själv, blir ju inte att man pratar så jättemkt med barnen, som dessutom sitter framåt i vagnen...

Nu ska jag göra mig iordning för natten och hoppas att den blir någorlunda lugn, Melker har en tendens att vakna vid 3-tiden var och varannan natt. Ska en ettåring verkligen dricka 225ml välling på natten? Har inte för mig att Måns gjorde det i den åldern, tror till och med att han hade slutat med vällingen då:S
"Alla barn är olika och egna individer" -Passar in väldigt bra på mina barn!

Natti natt på er sötnosar// Sophiepropp


Kommentarer
Postat av: Sandra Hellgren

Hej Sophie! "Min" Måns åt välling på natten till han var 1½ år. Det är nog väldigt olika. Men om du frågar en BVC-sköterska så säger dom säkert att han inte ska äta på natten. Men det är ju inte heller så lätt att inte ge dom när dom skriker tills dom får den..:( Kram på dej

2011-01-30 @ 16:51:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0