Vilken dag:)

För första gången på..öhm.. Jaa, lång tid iaf, så har jag o min älskling fått lite kvalitetstid:) Vi åkte till mamma & pappa igår och i morse gick jag upp med Melker, så vi kunde få sova lite längre. Vi gick sedan upp och åt frukost vid halv tio! Bara en sån grej:) Sen efter frukost så åkte jag och David till A6 och kollade lite affärer och köpte present till min syster, sen passade vi på att fika. Satte oss i var sin stor fotölj med en bagel, en kaffe latte och sist, men inte minst, en smarrig chokladkaka och bara NJÖT! Lugnt och skönt. Bara sitta o småtjata och slappa, kolla på andra som jagade sina barn;) Hehe det var kvalitet för mig iaf!

Å nu sitter jag med glas vin i syrrans soffa och tittar på när David och syrran spelar XBox. Kollade let´s dance innan också, tittar hellre på "på spåret", men det är kul med lite variation:) Jag hejar på Jessica Andersson, hon känns så himla ödmjuk, skulle gärna läsa hennes bok... Kommer inte ihåg vad den heter..?

Imon åker vi hem igen, tanken vara att vi skulle badat badtunna med grannarna, men det blev inställt:( Både skönt och tråkigt, gott att slippa stressa hem imon och liksom gott med lite helg hemma också, samtidigt tråkigt att inte träffas med grannarna, har missat de 2 senaste "träffarna". Det är en sån där trevlig gata, där vi har sommarfest och tex glöggmys på vintern:)

Nu ska jag luta mig tillbaka o tänka på denna härliga dag!

Puss o kram// Sophie

Kommentarer
Postat av: Anna

Åh så härligt! Vilken dag ni haft! Det förtjänar du! Hoppas du tänkte att jag va me på ett hörn ;) Men du, vrf blir d inget me grannarna? Lät ju så skoj! Jaja...vi hörs av imon så kan vi se hur morgondagen slutar :P Kramisar till dig!

2011-01-28 @ 23:41:07
URL: http://frokenannamaria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0