Tänk att ett år kan gå så fort!

För ett år sedan låg jag på bb med min nyfödde son, kan knappt fatta det! 3030 g och 50 lång låg han i min famn otroligt söt & helt hjälplös... På ett år har han lärt sig massa grejer, tex; vända sig från mage till rygg, krypa, gå, vinka, äta med händerna + lite med sked, prata goja, busa osv. Han är min ögonsten och klåfingerapa:)
Igår firade vi (Hans moster, morbror, kusinerna, farmor&farfar, farbröderna, morbror Göran och sist men absolut inte minst moster Sajsa) honom med kalas. Han fick en massa fina paket, mycket kläder, men även en bilbana och klossar. Han ska firas av mina föräldrar och min mormor också, av oss får han nog inget nu, utan väntar fram tills våren och ser vad som kan behövas, hur mycket Måns och Melker kommer bråka om bobby caren tex;)


GRATTIS MELKER 1 ÅR!
Vi älskar dej så himla mycket & är stolta över dej




Jag & Melkis<3


Pregnanto

 

Vi gillar inte blixten;-)
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0