Siktar mot onsdag!

Då hoppas jag att Måns kan gå till dagis o att vi inte hunnit få någon annan skit innan dess! För idag, eller typ efter lunch har jag kännt mig pigg och inte ont någonstans:) Månsen har bara gjort en dashblöja och ätit ganska bra, så nog är det på rätt väg iaf!

Igår busade jag o grabbarna lite när sambon var iväg o handlade, passade på att ta lite kort på mina älsklingar!


Hej, vem pratar jag med?!



Lite gos hann vi med också:)




Glad!



Å så skulle doktorn lyssna på mammas hjärta



Förresten, när jag nattade Måns precis så låtsas jag alltid sova efter vi läst klart o släkt lampan och då sa han " Mamma, jag älskar dej och jag klappar dej" Å så klappade han mig på kinderna GULLUNGE! En riktig myskille kommer en lycklig tös få en vacker dag (förhoppningsvis!).


Nu ska jag titta på "Halv åtta hos mig", ville sett familjen annorlunda som går på måndagar, men tyvärr var det någon tråkig handbollsmatch:( Jaja, nu ska jag slänga mig i soffan med en apelsin o.. Davvis också såklart!

Kramen// Sophie

Kommentarer
Postat av: annispannis

Ja vem fasen bryr sig om handboll liksom!!! Mina program då!?! ;) Puss!

2011-01-17 @ 20:55:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0