Sämre kan man ha det

Sitter i soffan med färsk pasta, kyckling & ett glas rött. Blir sådär röd om kinderna som bara jag kan bli:P
Har lagt Måns i Davids säng, så jag inte behöver sova ensam. Gör det faktiskt inte bara för min del, Måns kommer in till oss så gott som varje natt och om han ligger där från början kanske han slipper vakna o vara ledsen:) Hihi

Men kan inte annat än att erkänna att jag saknar David, trots att han oftast somnar tidigt i soffan, så blir man liksom lugnare och slappnar av mer av att ha honom nära... Älskar min sambo och snart fyller han hela 30 år! Får tillbringa kvällen med att fila på en liten paket till honom, för paket måste man ju få när man fyller jämnt:D

Pratade med syrran innan och min systerson är febrig och hängig, vilket han varit hela dagen:( Skickar så många krya-på-dej-kramar som jag bara kan!

Nu ska jag lägga mig på soffan och titta på fångarna på fortet och sedan blir det P3 Guldgala eller Americas sweetheart, får se vilket humör jag är på!

Tjoflöjt!// Sophie


Min FINA David, härlig sambo & underbar PappA:)

Här på SÄS tillsammans med en sprillans ny Melker!


Kommentarer
Postat av: Anna

Ja han e go David! Vi e lyckligt lottade med våra alla våra tre pojkar var! :) En tjejs dröm :P



Hoppas inte din kväll vart alldeles för olidligt ensam... (för isf hade jag ju väntat dig utanför min dörr o där var du inte så d har nog gått bra:P)



Vi hörs imon! Sov gott! <3

2011-01-22 @ 23:53:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0