Redan onsdag!

Tiden bara skenar iväg:( Tror inte tiden gick så här fort innan jag fick barn?!

Tiden kan man ju tyvärr inte påverka, förutom att ta vara på den och det försöker jag göra, det är sällan jag inte har något att göra;) Eller någon att träffa!
Igår slog jag tre flugor i en smäll, shopping + umgås + egentid:) Var ju på Ge-kås igår och fyndade, kan man göra något annat där? Jo, vi testade deras nya fik också och det fick godkänt. Blev en kopp kaffe, skagenbaguette och en stackars delicatoboll 52:- Det priset får du inte på många andra ställen vill jag lova!

Hittade lite kläder till min pappa som fyller år idag och även en tröja till D, en Mc Queen-Tshirt o en mössa  till Måns, en tunika till mig + 12 pack svarta tubsockar och 2 par "mammaSonger":)
Lampskärmar till sovrummet, schampo o grejer.. Ja just det, två skålar som jag blev supernöjd med 14,50 styck!
Med mera!

Här kommer en bild på Måns i sina nya kläder! (Suddigt som vanligt)



Söt han blev, min tuffing:)

På tal om suddig bild, jag vill köpa ny mobil med bättre megapixel, just nu har jag 3,2 och den jag tänk köpa har 5, så det är ju bättre! Sony Ericsson x10 Mini Pro:)


Nu inväntar vi Malin & Mira som ska busa lite med oss i eftermiddag, får se om jag kommer iväg o träna sen också! Det kan behövas efter min brunch med Anna i förmiddags-> Frallor + semla:)

Kram o hej// Sophie


Kommentarer
Postat av: Anonym

Vilken liten tuffing!! Himla fina grejer! :-)

2011-01-27 @ 20:20:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0