NNNNNNNNNNNNNNNNNEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEJJJJJJJJJJJJJJ!!

Är det någon som skojar med mej nu eller??? Jag har varit isolerad i en vecka snart o vad händer?


Melker kräks rakt ut efter att David suttit o trugat i honom kvällsmaten:( NEJ NEJ NEJ!!! Försvinn dumma sjuka!
Jag som såg fram emot att åka o träna imon och kunna vistat ute utan att smitta ner folk...
Dessutom får jag besök till helgen o det får jag bara inte missa + att David ska iväg till varberg och det vill inte han heller missa, skit skit skit! Bara inte David får det, å om han får det så hoppas jag att det kommer nu, så han kan vara med på lördag!


Tyck synd om mig! Haha man vill både skratta o gråta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0