Me and my boys

Hallelå på er!

Idag skulle jag fått besök från Huskvarna, men det uteblev tyvärr pga av rädsla kan man säga:P Men istället kom min svägerska förbi och det var uppskattat av både mej o killarna! Lite fika, sen långpromenad runt gullberg-kinna-kinnahult och sen blev det tråklunch med ungstektfalukorv och potatismos!
Så det blev en väldigt bra dag! Jag & Susanne pratade lite mer om tjejkvällen, eller som hon uttryckte sig KVINNOKVÄLL haha, vad jag garva:P Hur som helst, så vill vi gärna ha en, så får fila på ett datum!

Nu ska jag leka med mina pojkar tills de stupar tänkte jag, sen har jag ett kärleksfullt möte inbokat med B&J:) Eventuellt ploppar jag en flaska rött i min ensamhet...

Hej sålänge!// Sophie

Kommentarer
Postat av: susanne

Haha;) Låter bra! fila vidare!

2011-01-23 @ 13:01:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0