IcaMaxi & Salong Pia

Det är de ställen jag spenderat mest tid på idag, förutom hemmet då vill säga;) Så nu är allt inhandlat inför Melkisens första kalas och jag har fått mindre hår på huvudet, det är lika skönt varje gång! Synd bara att frisyren aldrig lyckas se lika snygg ut som hos frisören, men de har ju så mycket bös i håret o proffsgrejer, ja ja, jag blev nöjd iaf! Det blir jag iofs varje gång, för första gången i mitt liv har jag skaffat mig en frisör som jag går regelbundet hos, som vet hur mitt hår är och hon kommer alltid ihåg sånt vi pratat om och hon är supergullig:) Kan rekommendera Frida på Salong Pia!

Såg två filmer igår, den första var "p.s I love you" och den såg jag när jag var ensam hemma på dagen och vad jag bölade! Det skulle ju vara en romantisk komedi, men fy vad hemsk den var:( Se inte den om ni är rädd för att förlora de ni älskar.
 Å på kvällen tittade jag & david på Beck "Monstret" och den var fruktansvärd, hatar när det handlar om barn. I denna filmen börjar det med att det är en idiot som stängt in ett spädbarn i en resväska och lurar polisen att det är en bomb, som senare skjuter sönder väskan och även babyn.
Så inga bra film upplevelser direkt igår;)
Idag har vi tittat på "på spåret", trevligt program och det börjar ju 20.00 så även David kan titta,hihi. Å sen började vi titta på "the long kiss goodnight", David somnade efter 5 minuter och jag satt och gömde mig bakom filten, rälig film det där, inte super läskig, men det finns små frekvenser när "Charly" uppenbarar sig i spegeln och då hoppar man gärna till:( Tur att syrran ringde, så jag slapp titta klart!

Nu ska jag borsta och försöka få liv i min sambo!

Skickar några styrkekramar till familjen Thomsen/Eriksson som varit dåliga länge nu, krya på er!

God natt, dröm sött:)
/// Sophie

Kommentarer
Postat av: anna

TACK! D tycks behövas. Två kräkningar till inatt en i hans egna säng o en i min...VRF alltid MIN!? Har inga kuddar kvar!! Tvättar som en stolle. Men nu tror vi inte att d e magsjuka längre faktiskt, tror att han är förstoppad... Bra vattnig avföring och kräks ju bara en gång per dygn. De sa att man kan kräkas om man inte skiter...Så d e våran teori nu. Han får ju annars behålla allt han äter på dagarna. Är så sällskapssjuk nu så d e inte klokt!! Det ligger inte i min natur att vara inlåst utan sällskap av omvärlden så länge =)

2011-01-08 @ 11:35:09
Postat av: Sophie

Men... Både du & Riley har ju kräkts också, så någon basilusk måste det varit också! Eller?

Köp hem ett par kiwis och lite päronpuré, så får vi hoppas att det hjälper hans mage:)



Hoppas på att ses nästa vecka iaf! Kramis

2011-01-08 @ 12:17:40
URL: http://sophiekall.blogg.se/
Postat av: Amanda

Jag förstår att du bölade när du såg den filmen.. Jag minns att jag var helt rödsvullen när jag hade sett den.. Pöss

2011-01-14 @ 17:26:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0