Hissgardiner

Det är vad jag är på jakt efter! Svarta tror jag eller kanske gröna... Har inte bestämt än. Men det finns ett problem, nämnligen att de är till ett burspråk och jag tror inte att det finns så smala hissgardiner. (?)
Får nog ta och höra med någon av butikerna här i trakten, det heter ju inte "tygriket" för inget;) Vet att Arvidssons och ev Ludvig Svennson/pelle vävare syr upp efter önskemål, får kanske ta en sväng imon, om jag orkar med mina busfrön!
Men det vore roligt att få fint i köket tills på söndag när vi ska ha ettårskalas för Melker.

Har inte bestämt vad vi ska bjuda på kalaset heller, ska iaf göra en egen tårta hade jag tänkt:)

Nu ska jag plocka fram lite fika, så vi orkar busa lite till!

Kramis/// Sophie


Kommentarer
Postat av: Anna

Vet att Karlsro i Kinna, bredvid Hans o Greta syr efter önskemål oxå, men d kostar nog en del tror jag...

2011-01-03 @ 15:05:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0