Helvetesfärden!

Hua, idag har jag glidigt i backar så det stod härliga till, vid ett tillfälle höll jag på att backa rakt in i ett staket och som tur var kom det ingen bil för då hade det smällt! Jag fick inget stop på bilen, den bara gled, det var något av det värsta jag varit med om och stackars Melker fick se paniken, jag bara skrek:( Jag försöker köra med god fart upp och sen inte gasa för mkt när jag känner att det börjar slira, men det hjälps fan inte. 5 gånger körde jag "fast" och hade enorma svårigheter att ta mig iväg, det blir till att kolla dubben alltså, för så dåligt kan jag väl ändå inte köra?! David pratade om att han skulle ta volvon och köra min runda o se hur han fixar det o se om det är fel på däcken eller på mig...

Jaja, över till något trevligare! Nämnligen mina underbara vänner:) Idag var jag och Melker på kammarberg och hälsade på Frida & hennes tvillingkillar och efter dagis åkte jag och mina M till Anna & hennes pojkar, supermysigt att träffas! Synd bara att mina bilfärd tog ner mitt humör litegrann. Vore roligt med någon tjejkväll snart igen, får se om någon annan får tummen ur och tar tag i det, annars har jag inte ont av att få ihop något:P Funderar på en pyssel/tjöt/middag/vin-Kväll!

Nu ska jag slappna av lite, imon kommer målaren tidigt och gör om vårat kök! På eftermiddagen ska vi eventuellt träffa Malin o Mira:)

Trevlig kväll!

Kramar// Sophie

Kommentarer
Postat av: anna

Ja den lät inte helt rolig din färd... Kanske är bra att David tar en tur och ser. Kanske är ngt med däcken eller nåt?



Ja tjejkväll/träff snart igen säger vi JA till! Är det ingen annan som nappar på det så hjälper jag gärna till oxå. Kan ju vara hos dig denna gången isf så gör vi det ihop?



Ses kanske imon?? Kramisar!

2011-01-12 @ 20:14:35
URL: http://frokenannamaria.blogg.se/
Postat av: Frida hasselvind

JA JA JA är PÅ:)

Tyckte de va hemskt trevligt sist, fastän kg mådde lite potta:(

2011-01-20 @ 13:51:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0