Hallelå

En liten uppdatering från Örnästet kommer lastat med... Tarmsköljning!

I lördags kände jag mig lite bättre och hoppades på att söndagen skulle vara en rolig dag med mycket mys, men istället vaknade Måns av att han kräktes, stackaren. Sen kom det en omgång till efter 1 ½ timme, sen inget mer, förutom att han var dålig i magen igår. Jag hade inte kräkts sen fredagmorgon och bara mått illa var dag & varit dålig i magen typ 2 ggr och sen inget mer förens... NU! Jäkla skit alltså, bokstavligt talat! Har jag sagt att jag förlorat 4 kilo? Hade mkt hellre varit bra i kistan o aldrig haft magsjukan:(

Ringde hem David, han hade jättemkt att göra på jobbet, men jag orkar inte ta hand om pojkarna och borde inte göra mat o sånt om det bara rinner ur en, då smittar det fortfarande:( Bläk! Så David missar jobb nere i Halmstad idag o jag vet att det krånglade till det för honom, men vad skulle jag göra då?

Jag är trött, trött på att vara inlåst, trött på vädret, trött på att inte vilja äta, trött på att inte få pussa på mina älsklingar, trött på att inte få fika & busa med mina vänner. Trött.

/ Sophie

Kommentarer
Postat av: Anna

Åh nej gumman!! D ska la inte behöva börja om... Suck. Stackare där. Du gjorde alldeles rätt i att ringa hem David. Fasen att d smittar, annars hade jag gladeligen kommit o tagit hand om dig! Se d ljust, -4 kilo e alltid nåt ;) Puss o kram på min Fi!!

2011-01-17 @ 10:27:03
Postat av: Ann-Sofi

Uscha låter inget vidare =( hatar magsjuka.

familjegymnastiken är på lördagar 10-11 ålder 3-6år men kolla med ledaren Helena Uddh 70530 vet ej med medlemmar eller så tror att alla får komma, det kostar 100kr/termin!

Krya på er

2011-01-17 @ 15:55:02
URL: http://grodansdagbok.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0