Guten morgen:)



Så här ostyrigt är mitt hår, iaf om jag duschat på kvällen o lägger mig med fuktigt hår:( Åh, jag skulle göra väldigt mkt för att då ha RAKT hår, inte såhär halvlockigt.. Tar en bra stund att platta till kan jag säga!

SHHHiiit! MELKER! Han är ju rent utav livsfarlig:( Innan idag när Måns & Melker satt vid köksbordet o åt lite, så stod jag med ryggen till och kollade datorn och så säger Måns något o jag vänder mig. Vad ser jag?! Melker kryper på bordet! Hur kom han upp? Å nu precis så har han lyckats sätta sig på vårat sidebord, på underhyllan! Han är galen! Å jag får hjärtklappning var gång, inte bra!




Igår fick vi ju besök, försökte ta ett kort med min dåliga mobilkamera, håll till godo med det suddiga!


På kortet ser vi 6 barn & en mamma, under alla kuddar ligger en unge till! Haha, fullt ös med kojbyggnation!


Idag ska jag åka till GEKÅS! Wiie:) Får sällskap av Susanne & Anna, mysigt! Ska se om jag kan hitta en present till min käre far som fyller 62 imon bla. Man kommer ju alltid hem med mer än man tänkt sig!




Pussar//Sophie


Kommentarer
Postat av: Anna

Vi ska åka till Ullared, vi ska åka till Ullared! :P

2011-01-25 @ 09:46:42
URL: http://frokenannamaria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0