En livsfara

för sig själv är vad Melker är! Han är överallt just nu, klättrar upp i soffan och i Måns säng och bara står o hoppar och skrattar av förtjusning, medan jag står bredvid med hjärtat i halsen:S Igår skulle jag justera en lampa i Måns rum och fick därför ställa mig på Måns lilla stol som han har på sitt rum och när jag sedan kom tillbaka till hans rum stod Melker på stolen utan att hålla i sig och tittade upp på lampan! Gaaah Livsfarlig var ordet:P

I natt har det varit lugnt här och Melker åt majsvälling vid kl 19 och sedan vid 02.00, mättade nog inte så bra + att magen var tom efter kräkningen. Å på morgonen fick han ytterligare 200 ml välling + lite smörgåsbitar, efter 1 timme la han värsta blöjan, så skum i magen är han såklart. Funderar på om jag kan ge honom vanlig mat idag..?! Någon som vet? Kör lugnt med välling, bröd och banan sålänge:P

Nu ska vi.. öhm... ja, vad ska vi hitta på? Leka! En promenad får det bli lite senare, mitt hår måste torka först;) Gott att ha något att skylla på!

Kramar// Sophie


Mitt lilla busfrö! (Å nej, han fick inte äta polkagrisen!)


Kommentarer
Postat av: Anna

Sköööönt att natten blev kräkfri iaf. Kanske blir med Melker som med RIley, han gjorde bara en rejäl kräkning sen var d bra. Skumt d där. Promenad blir säkert skönt idag, ser ut som solen vill spricka igenom så vänta du en stund till :) Puss o kram!

2011-01-19 @ 09:38:46
URL: http://frokenannamaria.blogg.se/
Postat av: Syster

Klart pojken ska få polkagrisen! ;-)

2011-01-19 @ 15:20:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0