Egentid:)

Vinkade av mina grabbar för en stund sedan och nu har jag heeela dagen för mig själv. Tyvärr kan jag inte koppla av fullt eftersom jag har lite att greja med inför helgen.

Dagens to-do-list:

* Gå igenom min och barnens garderober och slänga och lägga undan kläder som inte används
* Bädda alla sängar *check*
* Plocka ihop och packa ner alla julgrejer
* Baka bullar
* Baka något mer fika ev blåbärsmuffins
* Damma och dammsuga
* Finns det tid över vore det ju för jäkla härligt med en riktigt lång dusch i lugn o ro, med andra ord inga barn som står och tittar på och ställer hundra frågor;) Sen ska jag hinna slappa i soffan, surfa, titta film, luncha och fika! Go Go Go!!

Kram på er// Sophie


Kommentarer
Postat av: David

Vi skall inte vara bort i en vecka!!!

2011-01-06 @ 13:48:08
Postat av: Syster

Blev bullarna lyckade??

2011-01-06 @ 20:41:23
Postat av: Sophie

Näe, David jag märkte det;) Hann inte med så mkt som jag hoppades på...



Bullarna blev bra, tog skitlång tid att jäsa som du sa och sen var det lite snålt med vaniljkrämen, men goda var de!

2011-01-07 @ 09:00:29
URL: http://sophiekall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0