Duktig pappa

Mina barn kan vara glada över att de har en sån bra och duktig pappa! Jag ligger och lyssnar på dom hela dagen från min lilla isoleringshåla(sovrummet) och jag blir så varm i hjärtat när jag hör deras små samtal <3 Lite avundsjuk blir jag såklart och mina barn, speciellt Melker, undrar väl varför mamma inte tar upp honom när han gråter och stänger ute honom hela tiden... Men jag känner mig bättre idag och jag har kunnat sova hela natten! Åt faktiskt frukost i köket tillsammans med familjen, att inte så nära, men jag var med:)

Imon är det kalas i Habo för min syster som fyllde 27 igår (Grattis grattis!) och vi tänkte även passa på att fira min pappa som fyller 62 den 26:e, men vi får väl se hur det blir med den saken... Jag "smittar" ju inte imon, men därimot vet man ju inte om resten av familjen blivit sjuk utan att det brytit ut:S Jobbigt med magsjuka på det sättet, det är sjukt lätt att bli smittade och man kan bära på det utan att veta om det. Jag är mkt hellre förkyld i ett havår än att vara magsjuk i 2 dygn!


Idag ska jag bädda rent i min säng och duscha, så man blir av med lite baciller:P Kommer väl känna mig lite fräschare också förhoppningsvis!

Kramar// Sophie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0