Det ser ljust ut

min magsjuka verkar ge med sig, gött! Har lyckats behålla 2-3 glas med blåbärssoppa, en halv rostsmörgås(orostad) och nu precis en banan:) Därimot är jag bannlyst från alla rum här hemma förutom sovrummet och toaletten, så jag har knappt sett mina barn på hela dagen och fredagsmys i soffan med David är bara att glömma. Får hoppas att det hjälper bara, så att de inte åker på något ändå!

Tittade på svtPlay innan och "Vem vet mest" och då var det en teologistudent som skulle bli präst, som satt och pekade finger 2-3 gånger! Haha
Det var ju inte meningen såklart, utan hon gjorde tydligen så när hon skulle skjuta upp glasögonen:P

Nu ska jag se om det finns något roligt att titta på ikväll, i min ensamhet*gnällgnäll*

Kram o hej// Sophie

Kommentarer
Postat av: Annispannis

Jippie!! Fortsätt så!! Puss!

2011-01-14 @ 21:08:45
URL: http://frokenannamaria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0