Bad & träning

Idag åkte jag & Melker till Svenljunga och badade! Det var kanon där, varmt och lugnt, eller lugnt fram tills alla tanter invaderade omklädningsrummet med sina hängpattar och slapprumpor, måtte jag inte se sån ut när jag blir gammal;) De var söta ändå, de ska ju alltid gulla med min prins och han gillar uppmärksamheten! Efter badet gick vi till kafeterian och fixade gröt till barnen och fika till mammorna, just det, värt att nämna är att vi åkte tillsammans med Anna & Riley! Mysigt värre:)

När jag hämtat Måns på dagis o åkte hem, så var jag sååå trött! Men barnen tyckte tyvärr inte att mamma skulle sova, eller vila för den delen. Istället röjde jag undan här hemma, såg ut som ett slagfält:(  Gjorde middag, blev kålpudding med potatis och brunsås, smålänning som jag är;) Men pojkarna åt duktigt också!

När David kom hem, så gjorde jag mig iordning och åkte och tränade! Kändes skithärligt och jag tog verkligen ut mig. Hann tänka en del under tiden också och tankarna som kom till mig handlade mest om hur folk ser ut, inte så konstigt kanske, för man kollar på rörelser och om folk kan stegen osv. Å något som jag fnissade lite åt( ja, jag vet att man inte ska döma folk o på friskis får man se ut som man gör o man kämpar så gott man kan) en tjej som jag sett på ett tidigare pass som var helt LOST och skakade på huvudet säkert 10 ggr på ett pass! Å så såg jag henne idag också, på ett BasPass och även där stod hon och var förvirrad. Det som är lite roligt i detta är att denna tjejen är säkert "perfekt" i mångas ögon, smal och söt, med matchad outfit, men så fixar hon inte ens ett par enkla övningar! Härligt, hon var mänsklig;) Haha

Nu ska jag kolla klart "spårlöst" och sen ska jag hoppa ner i sängen, är helt slut i kroppen- på ett härlig sätt! Träningsvärken börjar redan infinna sig, speciellt på benen:D

Tjolahopp gummisnopp!!// Sophie

Kommentarer
Postat av: Sandra Hellgren

Hej Sophie!

Så roligt att läsa att du oxå studerar folk på Friskis... Man kan ju inte låta bli att titta på alla andra som är med. En del har verkligen ingen kordinationsförmåga, eller taktkänsla.:) Man känner sej alltid lite bättre i såna situationer.

Hoppas vi ses igen nästa måndag.

Kram Sandra

2011-02-01 @ 10:41:06
Postat av: Arevanja

love the web site lots of luck love to see more poems

2011-10-19 @ 10:34:55
URL: http://arevanja.blogimagine.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0