Ålder..

Hur ser man hur gammal någon är? Det är ju supersvårt! Vissa personer på tv:n tycker jag ibland ser jättefrächa ut för sin ålder och andra börjar se gamla och skraltiga ut.
Å då börjar jag fundera på hur jag kommer se ut om 20 år... Vill man veta förresten?! Fast jo, det vill man väl, för då kan man kanske börja "motverka" resultate, tex att börja motionera mer, aldrig dricka alkohol, använda en massa fuktkrämer och aldrig röka. Det är ju sånt som sliter på en och ökar rynkor o så. Borde kanske sluta grubbla också, så man slipper en massa extra rykor... Låter ganska svårt allt de där, får suga på karamellen ett tag , så det hinner rynka sig lite till;) Sjukt att jag ens tänker på det, snart 25 år liksom:(

Idag är målaren här o fixar i köket, får hoppas att det blir bättre denna gången!! Kan tillägga att det är en annan målare idag, den förra var en lärling, så tapeten + burspråk var lite för svårt för honom tydligen.

Nu ska jag sätta på en kopp kaffe till Målaren o plocka fram någon kaka också:) Sen åker vi till Malin efter dagis!

Tjolahopp///Sophie


Kommentarer
Postat av: Anna

Ha en underbar dag!

2011-01-13 @ 12:27:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0