Thailand!

Mein gott säger jag bara! Mina föräldrar ringde innan och bad mig kolla en sista minuten, gärna runt påsk. Jag hittade flera resor i mars och några i början av april och skojade nog mest om att det fanns en resa till Thailand för 8000:-. Vi kom inte fram till ngt, utan sa att vi skulle höras senare. (Stod med en ledsen Melker vid fötterna och allt var lite upp o ner där en stund)

+++++IIIIIIII++++++++IIIIIIIIIIIIIII+++III+++++++++IIIII+++&&&&----IIIIII+++++++++++++IIIIIIIIII

30 minuter senare ringer de tillbaka och säger att det vill ha resan till Thailand och Patong Beach!!! Å då pratar vi om en kvinna som knappt vågar flyga 4 timmar eller en man som hatar allt vad thaimat heter! Oh my god, jag är lite nervös för deras skull och sa att de borde tänka på det lite mer osv, men NEJ de skulle promt ha denna resan "Jag ska åka till Thailand någon gång innan jag dör". OK, gilla läget och boka deras resa, snäll som man är;) Får hoppas att det får det riktigt bra och att de inte blir sjuka eller kommer bort!

Men den 28:e mars är det jag som är nervös och 15 dagar framåt!

Nu blir det MOVE med min älskling, riktigt roligt var det!!

Puss på skinkan// Sophie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0