Surprise!!

Idag var jag med Melker till tanläkaren för att undersöka hans lilla tand han slog i här om dagen, allt såg bra ut som tur var! Sen åkte vi vidare in till byn o handlade på apoteket, efter det tänkte jag hitta en liten gå-bort-gåva till våra vänner vi ska till ikväll på middag och när jag gick in i butiken så tappade jag nästan hakan, vem stod i kassan?!! Blond och lång, räckte att hon öppnade munnen för att jag skulle känna igen henne:( Friskisledaren! Dock måste jag säga till hennes försvar, att hon var ganska trevlig, fast jag har ju hängt upp mig på hennes taskiga attityd gentimot en annan ledare och hennes skrikiga sätt under passet, så rent trevlig var hon nog inte ändå;)

Nu ska vi äta lunch, fläskfilégrytan från igår + ris:) Bjöd våran gravida kompis Maria på det igårkväll. Blev mkt magar igår, för på eftermiddagen kom Malin och mira o fikade med oss och Malin ska ju få sin bebis i mars! Mys:)
Jag skulle gärna få en eller två barn till, men i så fall om tex 4-5 år, nu skulle jag aldrig orka! Haha

Puss puss// Sophie


Kommentarer
Postat av: Anna

Några såna gåvor är absolut inte nödvändigt! Erat trevliga sällskap är gåva nog :P Ses sen! kram!

2011-02-04 @ 13:46:59
URL: http://frokenannamaria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0